Selam kızlar, gece uzun süre kasılmam 4 dk da bire düşünce hastaneye gittik nst çekildi. Sancım 75-80 oldu belki daha fazla ama hiç ağrı 🤕 hissetmedim 1 cm aciklik vardı. Ebe dinlenmem için eve gönderdi bugün tekrar gelip doğuracaksın dedi 😁 simdi dinleniyorum sancılarımı bekliyorum. Dua edin sağlıkla kavuşayım kızıma 🥰🥰🥰