Kızlar cuma günü kontrolüm vardı. 6 haftalık ikizlere gebeyimm her şey yolundaydi kalp atışlarını da duyduk. Ama bugün sabah aniden yoğun kanamam başladı. Doktora gittim kanama alanı keselerin etrafında değilmiş. Çok şükür kalp atışları var. Ama doktor uzun süre ayağa kalkmamam gerektiğini söyledi. Kullandığım ilaçlardan olduğunu buna alışmam gerektiğini söyledi. O kanama alanı kapanana kadar kanaman devam edecek dedi. Ama yine de içimde bı korku var çünkü kanama o kadar yoğun ki. Ayrıca ağrım da var. Böyle bı şey yasayipta gebeliği sağlıkla devam eden var mı ? Daha önce de düşüğüm olduğu için tedirginim bır de tüp bebekle oldu