Eğer ki adetiniz düzensizse ki zaten korumayı bıraktıktan sonra maalesef ki düzensiz adet çok fazla oluyor bunu ben de yaşıyorum düzensiz adet mevcut olduğu için adet bazen bir hafta bile önce erkenden gelebilir veya bir hafta sonra da olabilir yeri geldi Ben 40 gün adet olmadım bence hemen olmayacak diye düşünmeyin belki vardır bilemezsiniz. Yine de herhangi bir ilaç ya da bitkisel çay tüketmeyin bebek varsa zaten gebesiniz. Yoksa da adet olursunuz strss yapmayın