dilarakocc Ela009 yarın sabah bidaha yapmayı düşünüyorum ama çok da erken diyorum kendi kendime ne biliyim yaa
dilarakocc asil15 canım valla adetin bittigi gün de dahil 3-4 gün arayla değerlendirdik hep toplamda 5 falan olmuştur dün de çok akıntım vardı yumurtlama diye tahmin ettim o şekilde de değerlendirme oldu ama bilmiyorum:/
dilarakocc Miracle_1 canım hiç bişey yaşamadım dün sadece çok şiddetli kasık ağrısı+ akıntı vardı yumurtlama diye tahmin ettim onu da değerlendirdim ama bilmiyorum paz. Veya salı sabah tekrarlıcam
asil15 dilarakocc anladım ama iliski üzerinden en az 12 yada 14 gün geçmesi gerekiyor doğru sonuç alabilmeniz için.dun hamile kalmış olsan ancak adet gecikmesinden sonra belli olur inşallah tutmuştur diyelim hayırlı güzel haberler alırsınız inşallah
asil15 dilarakocc bence tabiyki sen daha bilirsin ama öncesinde kaldıysan bile 2 gün sonra sabah ilk idrarla yap daha belirgin olur inşallah
dilarakocc Bu da önceki yaptıgım kızlar bunda görebiliyor musunuz? Dikkatli bakınca görülüyor sanki ama bilemedim awox