Canlarım güzel annelerim.
Sizler emzirme döneminde neler tüketiyorsunuz?
Ben meme+mama ilerliyorum ama yine de emziriyorum. Neler yiyip yememem konusunda bi araştırma yaptım ama neredeyse her şey sakıncalı görünüyor. Geçen gün bebeğim gazdan uyuyamadı ama o gün ben gaz yapacak ne yedim bilmiyorum. İkinci çocukla zaten ne pişirebilirsem onu yiyorum. Bazen iki üç günlük yapıyorum mecbur onu yiyoruz.
Sizler ne yapıyosunuz nasıl besleniyorsunuz bi anlatın bana ya. 🫣