Vatdifak 24+5 haftalık hamileyim. Normalde sürekli hissederim. Ama sabah kalktığımdam beri hissetmiyorum. Başka hiçbir şikayetim yok. Kanama vs. Dün çok yoruldum, bir şey olacak diye çok korkuyorum
mrp2023 Vatdifak o haftalarda sürekli hissetmesende bi sorun olmuyor yorulduğun için olabilir dinlen bugün hareketlenir
Kartanesi-24 Vatdifak bende o haftalarda bir iki gün hissetmediğim oluyordu bir sorun yoktur uyuyordur bebiş merak etmeyin tatlı şeyler yiyip sırt üstü uzanıp karnınıza hafif hafif bastırın uyanır hareket eder inşallah
Yalkan Ilık bi duş al Vatdifak ılık bi duş al tatlı bişyler ya olmadı soluna yada rahat bir pozisyona yat benimde öyle olunca böyle yapıyordum bazen derin uykuya geçiyorlar büyük ihtimalle
Busra2013 Vatdifak bende cok yoruldugum gun hareket etmio ertesi gunde ayni sekilde aksama dogru 1.2 defa hissediom o kdr dun hic hissetmedim havuza fln gittim aksmaa dogru 1.2 defa etti bugun sabah cok ediodu 2 saatir daha etmedi
Bicirik2025 Vatdifak bende 26. Haftadayim ama duzenli degil hareketleri. 28. Haftadan once duzenli olmaz . Korkma. Az daha sabir 🌸