Eflalinda Merhaba 🦋
Ben 26 kg verdim,doğumdan sonra kendiliginden giden sadece 4 kg idi.sezaryen olduğum için ve dikişlerim çok acıdığı için ilk 2 ay çok hafif yürüyüşler dışında bisey yapmadım. Sütüm azdı,sütümü artırmak için yemekten de kesemedim. Ama tatlı hamurişi ekmek bunları minimuma indirdim.Tatlı bağımlısı bir insanım aşırı canım çekerse %80bitter çikolata yada az bisey sütlaç yedim
Neredeyse her gün kan ter içinde kalana kadar dans ettim,bence en etkili kilo verme dansla oluyor,zaten tüm vücut hareket ettiği için heryerden veriliyor
Danstan sonra enerjim olursa beğenmediğim bölge nereyse oraya özel hareket çalıştım
Dikiş yerim tamamen iyileşincede ip atlamaya başladım ,günde 1000 -1500 arası ip atladım
Yemek konusuna gelirse maddi olarak imkanınız varsa mümkünse et-balık yiyin. Bunlar hem kilo yapmaz,hemde emziriyorsanız süt kalitesine iyi gelir. Et ağırlıklı beslendiğim için kilo almadım, sütümde azalmadı
Sevdiğiniz bir müzik türünde bi şarkı açın, dans edin,amaç hareket etmek,yağ yakmak 🌺 Evde koşu bandı yada eliptik bisiklet varsa yada dışarı çıkacak imkan ve enerjiniz varsa sonrasında da koşabilirseniz çok iyi olur
Aslında en en etkilisi aralıklı oruç ama aralıklı orucu eğer emzirmiyorsanız yapın. Uzun süre yemek yenmeyeceği için sütü kesinlikle azaltır bence…
Bide ay emziriyorum kan şekerim düşüyor tatlı biseyler yemeliyim psikolojisine girmemek lazım 🤭 Dayanamayacak gibi olursanız %80bitter çikolatadan bıkac dilim yerseniz keser..Onun dışında tatlı ihtiyacını hurma,gün kurusu ,incirle bastırın 🦋