Hnddmr ben boyatmadım ne olursa olsun yediğimize içtiğimize her şeye dikkat ediyorken kimyasal bana tehlikeli geliyor, doktorumda 12 haftadan sonra organik boyayla açık havada boyayabilirsin demişti saçlarımda şuan bin tane renk var ama benim için bebişin sağlığı daha önemli doğumdan sonra kestirip boyatacağım tamamen tercih meselesi🤷🏻♀️