Hayat123 Kızlar merhaba bn aralık 27 de kürtaj oldum ilk adetimi 21 ocakta gördüm kanamam eski adet zamanımdan fazlaydı ve 6 gün sürdü normalde 5. Günde biterdi ikinci adetimide 4 gün önce oldum normalde şaşmaz 28 güne bir olurdum ve kanama aynı şekilde cok oluyor normal mi bu acaba
Bbsra Hayat123 canım bende kürtaj sonrası hiç düzensizlik yaşamadım. Ama 3 ay boyunca her adetimde yogun bi kanama yaşadım sorun yok yani sonra düzeliyor
Zeyna0607 Hayat123 kontrolün de bir sorun çıkmadıysa rahim temizliyordur canım kendini korkma sonuçta kürtaj bir işlem rahim zamanla toparlanıyor az zaman geçsin eski düzenine dönersin geçmiş olsun bu arada Rabbim ilerde sağlıklı bir evlat nasip etsin sana 🙏
Hayat123 Zeyna0607 bnde öle tahmin ediyorum ama hiç sevmedim bu düzeni ☺️ Gerci ortada düzen de yokda inş hersey yoluna girer ☺️🙏🏼 Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Bbsra Hayat123 sen akışına bırak ben bi çok doktora gittim en sonunda biri beni karşısına alıp konuştu kendime geldim.. sende akışına bırak, bırak gelsin nasılsa biticek :)