Selam kızlar dün sezeryan ameliyat oldum bugün çok şükür evimdeyim💖 öncelikle dün sabah 8:40 gibi ameliyathaneye girdim. Ekip çok güleryüzlü karşıladı beni gerilmeme izin vermediler sorular sordular konuştular benimle daha sonra spinal yapıldı belden ve emin olun damaryolundan daha az acıtıyor kesinlikle. Daha sonra doktorum geldi yapılacak işlemleri anlattı daha sonra beni yatırdılar. Önüme örtü gerdiler zaten hiçbirşey hissetmedim sürekli konuştular ameliyatta benimle sadece bebeği çıkarırken inanılmaz derece de karnıma bastırdılar evet ağrıyı hissetmedim ama baskıları kesinlikle hissediyorsunuz oda baya midemi bulandırdı anestezi uzmanına söyledim hemen damaryolundan iğne yaptılar direk bulantı için geçti bulantım hafifledi en azından bebek 5 dk içinde çıktı zaten gösterdiler bana sonra götürdüler temizlediler ten teması yaptık. Toplamda 35 dk sürmüş girmem ve çıkmam. Çıktıktan sonrq bende bel yada baş ağrısı olmadı ama aşırı titreme oldu bir saat boyunca sanırım yan etkisi buydu bende ki. Ağrınız ilk başta çok oluyor gerçekten çok. Ama sürekli ağrı kesici veriyorlar zaten. Ben en çok ilk yürüyüşte zorlandım baş dönmesi vs yaşamadım ama gerçekten çok ağrılıydı sonda da anestezi etkisi geçtikten sonra çıkarıldı ama ağrımadı. Sürekli yürümeye çalıştım ama ameliyat yeri yanıyor ilk ayağa kalkarken ama hepsinin ötesinde harika bir duygu. Suan ağrım az bebeğimle ilgileniyorum ve kokusu harikaaaaa🥹💖