İlki 5 6 saatte sancı açılma vs oldu vajinal doğumla dünyaya geldi. Ama hiç kesik atmadikalri için 1 buçuk saat dikişin sürdü anlayan anladı sebebini 🫣 ikinci daha kolay doğacak korkma diyorlar ama sizce ikinci daha hızlı ve kolay mı olur? Birinci de hci hareket bile yapmamıştım ayağa bile kalkip yurumemistim 5 6 saat sürdü. İkinci de eşim yanımda olacak dolanicam pilates vs oturur kalkarım diye hayal ediyorum ama nasip. Sizce ikinci daha kolay mı?