Kızlar daha önce prodoctor kullanmıştım ilk gebeliğimi bununla öğrendim hiç yalancı pozitif çıkarmamıştı ama bu sefer yaptıklarım hep ilk 10 dakika içinde ince bir çizgi çıkardı sonra başka test yaptım negatif çok şaşırdım gerçekten avox yaptım o da aynıydı laboquick aldım negatif gösteriyor. Sizce en iyi gebelik testi hangisi kuruma çizgisi ve yalancı pozitif vermeyen bir gebelik testi var mı yoksa laboquick iyi midir