Kızlar merhaba çok afedersiniz ama dün mısır haslamistim akşam 6 7 gibi iki tane kaldı onları da yıkayıp tabağa aldım ama dolaba koymayı unutmuşum gece az önce de unutarak yedim hatta microdalgada ısıttım ama kokusunda yada tadında ekşilik yoktu yine de tedirgin oldum birşey olur mu?