Ankarali 18+3 cok fena grip oldum bebege zarari olurmu bilmiyorum baska grip olan varmi ne gibi seyler yapiyorsunuz tavsiyelerinizi bekliyorum
KubraatMacit Ankarali hastaneye yatacak derece de grip oldum serumlar la düzeldim bebeğimde sag Salim doğdu şükür ☺
gizemmm Ankarali şimdi iyiyim Allah’a şükür ama antibiyotik kullanmıştım mecburen yani grip diye hafife almayın çok dikkat edin bol bol su için limon portakal bol yiyin