Yaaa inanamıyorum. Bugün 16 haftalık olduk ama bebişler usgde 1 hafta önde çıkıyor. Doktorum çok iyi dedi gelişimlerine. Bugün babalar günü ya, yavrularım babalarına sürpriz yaptı ilk kez kıpırtılarını hissettim 😍 kas seğirmesi değil çok eminim. O kadar mutluyum ki içim içime sığmıyor 🙃 keşke hep kıpırdansalar diyorum 😃