29+3 hafta 3.5 kg aldım başta bende az kilo aldigim icin kendimi kotu hissediyordum yeteri kadar bebeğe bakamiyor muyum dusuncesindeydim ama dodktor bebegin kilosu gelisimi cok sukur gayet iyi olduğu icin kilo almamamin daha iyi oldugunu soyledi onenmli olan bebeğin geliskmi