Hazella Merhaba hanımlar sezeryan sonrası işlem biter bitmez odaya alınmıyomuyuz. Biyerde 1-2 saat yoğun bakım izlemi yapıldıgını sonrasında odaya alındıgını okudum böylemi işleyiş gerçekten
Fatmadmr37 Hazella bende ilk gebeligimde spinal sezeryan oldum. Ameliyatim bittikten hemen sonra beni odama aldılar. Ozel de doğum yapmıştım ama devlet ile farkı var mı hiç emin değilim. Ama bence bir sorun olduğunda falan öyle yapıyolardir diye düşünüyorum hiç duymadım çünkü.
bebek49 Fatmadmr37 devlet hastanesi de hemen odaya alıyor gebe okulunda söylediler perşembe günü dogum yapacağım bende
Fatmadmr37 Hazella cok emin değilim ama hızlı oluyor baya. Bebek zaten ameliyat başladıktan en fazla 5 dk içinde çıkmış oluyor. En fazla yarım saat sürmüştür diyebilirim.