Gören varsa daha önce yaptığım testler kuruma çıkarmıştı 20-25 dakikadan sonra testi yapar yapmaz bir şeyler çıktı ama kuruduktan sonra tamamen gözle görüldü ilk 10 dakika içinde kameraya yansımayan benim görebildiğim bir şey vardı. Olursa olur olmazsa olmaz o kadar çok takılmıyorum sadece varsa hemen anlaşılsın istiyorum. Kan verme ihtimalim 0 O yüzden test üzerinden takibe devam. Şimdi 10 tane daha sipariş vereceğim. Akşam ve yarın sabah tekrar yapacağım. Off insanda bağımlılık oluyor test yapmak 🤣 sizde durumlar nedir

