Senin tamamen dirençli olup hiç vermemen lazım biberonu başka türlü bırakmıyorlar ilk kızımda bende 1 ay saparak verdim genelde gece uyumadan sürekli memede tutmaya çalıştım uyku sersemi olunca gündüzde ağladı salinleştirdim tekrar meme verdim ağladı sakinleştirdim tekrar meme verdim bebek inatsa biz daha inat olmalıyız bence yoksa hiçbir şekilde bırakmıyolar ya bende çok zor bıraktırmıştım pes etsem mamaya döncektik bizde inşallah sizdede işe yarar 💖