iknrkc
Canım ben riske atmama taraftarıyım.
20 gün önce ben de doğum yaptım. Gece ufak kasılmalarım başladı ama sancı gibi değildi hiç emin olmak için biraz daha sıklaşsın diye bekledim. Sabah da düzensiz de olsa kasılmalarım devam edince hemen ortalığı toparlayıp doğuma gider gibi hastaneye gittim. Yetişemezsem diye telaşlandım çünkü arabayla 40 dk yol. 4 cm açılma vardı gittiğimde, tekrar nst istedi o arada açılma 8e çıkmıştı birden ve 2-3 saat içinde doğum yaptım. İyi ki beklememişim yoksa sancılarım sıklaşsaydı onca yolu gidemezdim belki yetişemezdim bile. Sana da tavsiye ederim. Hastaneler zaten artık eskisi gibi değil ya plates yaptırıyolar, masaj yapıyolar, sıcak duş aldırıyolar falan. Devlet hastaneleri bile böyle. Evde risk almak yerine hastaneye gitmek daha mantıklı. 👍
Ayrıca suyun kanaman gelince direkt hastaneye git tabii ki. Enfeksiyon çok tehlikeli ikiniz için de.