Merhaba uzun araştırmalarım sonucu maxi cosi lara aldım. Tüm bebek arabaları bana çok ağır geliyordu, bu hafif ve puseti de var. Olumlu yorumlar olduğu kadar olumsuz yorumları da mevcuttu. Benim için hafif olması, katlandığında yer kaplamaması önceliğimdi. Birkaç kullanan kişiyle de konuşma fırsatım oldu, travel sistem alıp daha sonra kabin boya geçen çok anne var. Ben tek araba almak istediğim için bunu tercih ettim.
Daha uygun bir araba isterseniz prego lotusu da inceleyebilirsiniz, bebeği görebileceğim bir penceresi olmaması tercih etmeme sebebimdi