Merhaba hanımlar dogumdan itibaren bebeğim yoğun bakımda 🥺 daha kucağıma alıp emziremedim bile 😭 doğumda oksijensiz kaldığını söylediler daha sonra metabolik hastalığı var dediler soğutma tedavisi uyguladılar o ise yaramayinca bıraktılar biranda solunum sıkıntısı çekmeye başlamış entube ettiler ve bize de haber vermediler daha sonra aradan zaman geçince doğumda köprücük kemiğinin kırıldığını ve zorlanmadan dolayı böbrek üstü bezinin kan topladığını söylediler nörolojik nöbet geçirmemesi için ilaca başladılar ilk başta vücudunda amonyak asit biriktirdiği için anne sütünü kestiler daha sonra tekrar başladılar vücudunda yüksek oranda enfeksiyon varmış iki tane antibiyotik başlamışlar solunumu yetersiz olduğu için solunum destekleyici ilaca başlamışlar ve benim bebeğim daha 11 günlük dayanamıyorum artik şuan entübe borusunu çıkarmışlar iyiye gidiyor gibi görünüyor başına buna benzer bı olay gelen oldu mu kaç gün kaldı bebeğiniz yoğun bakımda birde dua ederseniz çok sevinirim şimdiden Allah razı olsun