Umudayolculuk0101 yok estağfurullah istediğin gibi sorabilirsin insan evham yapıyor korkuyor çok iyi anlıyorum seni. Benim açılmam ve kısalmam varmış aniden ortaya çıktı hemen ameliyata alındım bir gün sonra, 29-26mm arasında gidip geldi süreçte şuan bilmiyorum ama kontrollere gittikçe artık sadece rahmin kapalı olup olmadığına bakıyor doktorum. 22+3 ken ameliyat oldum şuan 29+1 im Allah`a şükür ilerliyor sürecim yattığım yerden hep, gereksiz yere hiç ayağa kalkmıyorum ayakta da durmuyorum. Progestan fitil kullanıyorum günde 2 tane, haftada bir iğnem var bir de magnezyum kullanıyorum ameliyattan sonra, öncesinde zaten kendi demir ilacım, vitamin VS vardı onlarda devam ediyorum tabiki