Slm arkadşlar 8 haftalık hamileyim bu ikinci gebeliğim çok mide bulantım kusma ağzımda acımsı leş gibi bir tat var birtürlü geçmio mutfaktan kokudan enufak şeyden iğrenir tiksinir oldum ya ilk oğlumda böyle olmamıştım. Benim gibi olan varmı nasıl geçiriyosunuz bu süreci. Dr prilam verdi ama pek faydada etmedi gibi. inşAllah hayırlısıyla bu süreci tamamlar sağlıkla kucaklqrımıza alırız.