Yenihayatyeniumut51 Eco111 Siyahbeyaz_ Kızlar bakar mısınız aynı idrar aynı marka ile test yaptım yine navacheck yakınımdaki eczane de tek bu marka var
Yenihayatyeniumut51 Yenihayatyeniumut51 önce üsttekini yaptım baktım anımsa kıpkırmızı imkansız dedim alttakini yaptım böyle çıktı
Siyahbeyaz_ Yenihayatyeniumut51 maşallah kuzum yanılma olmaz bence net şekilde çıkmış. Hayırlı olsun🍀bende test yapacaktım ama vaktim olmadı yarına kaldı😁kan verirsen mutlaka yaz 🥰
Kiraz63 Eco111 ben böyle kaset test yaptım çıkmadı erken gebelik testi yaptım 2 tane 5 dakika içinde çıktı bat 4 gün kala
Yenihayatyeniumut51 Siyahbeyaz_ Amşn inşallah doğrudur kuzum🙏yarın test yaparsan at buraya bekliyorum inşallah çift çizgiyi görürsün 🤲Ben bat geçsin öyle vericem canım kanı daha önce çok kez adet öncesi verdim
Atyonlugra Esnsntrk @Yenihayatyeniumut51 Bende bugun dahil olmak uzere hep silik gordum gittim kan verdim beta 0.3 cikti negatif malesef bu testler cok cok yaniltiyor %99 dogru verir diyor ama bnce o yanlis oranini demek istemisler sanirim 🥺
Yenihayatyeniumut51 Atyonlugra ya bak gördün mü işte ya senin testlerine baktım gayet de belirgin çift çizgi😕
Siyahbeyaz_ Yenihayatyeniumut51 comfort diye markayla yaptım kuzum days doctor bende de yalancı çıkarttı sanırım. Kocaman negatif var https://hizliresim.com/b06l806
Yenihayatyeniumut51 Siyahbeyaz_ canım asla erken gebelik testlerine güvenme sadece predictor early güvenilir gerisi boş ben bu sabah yine novacheck erken gebelik testi yaptım çok silik çıktı yine daha da yapmıycam regl tarihini bekliycem yeter psikoloji kalmadı
Siyahbeyaz_ Yenihayatyeniumut51 dediğin o kadar doğru şu iki üç ay öncesine kadar böyle değildim gecikmeyi beklicem olmasada nasip artık. Kafamın rahat halini özledim resmen😒
Siyahbeyaz_ Yenihayatyeniumut51 bütün testlerde veriyor sanırım benimde varsa yok arasında var. Ama inanmıyorum artık bende bitti test işi https://hizliresim.com/po9yosl
Yenihayatyeniumut51 Siyahbeyaz_ En iyisi beklemek kuzum az kaldı hayırlısıyla hamilelik nasip olsun bizede🙏