Siyahbeyaz_ Eco111 bende yaptım ama inşallah kuruma veya yalancı değildir üstteki artimed alttaki days doctor https://hizliresim.com/gd3ewhp bu ayda olmazsa silicem uygulamayı artık kafamı dağıtıyor
Eco111 5 gün kala negatif görüp pozitife dönen var mı acaba bir de laboquick 5 gün önceyi gösteren var mı
anonim001 Eco111 benim adet günüm bembeyaz negatifti ertesi günü gecikmenin birinci günü yani silik pozitif olmuştu ilk gebeliğinmde öncesinde gölge bile çıkmamıştı
Ipek0z Eco111 pozitife dönen varmış benim de bat 19 cuma günü yaptım negatif çıktı erken yapmışsın dediler. Pazartesi tekrar yapacam inşallah
Kiraz63 Eco111 ben böyle kaset test yaptım çıkmadı erken gebelik testi yaptım 2 tane 5 dakika içinde çıktı bat 4 gün kala
anonim001 Eco111 canım benim adetin ilk günğ yaptıgımda prodoctor erken gebelikti yine gölge bile cıkmamıştı kesinlikle beklemeni tavsiye ederim en azından 2 günde 1 yap testini adet gününe kadar 💗
Ipek0z Eco111 evet erken gebelik testi yapman lazım ama 19 veya 20sinde yap erken gebelik testini daha doğru sonuç alırsın. Ben de 19unu bekliyorum tekrar yapmak için
Ipek0z Eco111 5 gün önce yaptın çıktı ben de 5 gün kala yapmıştım, demek ki ben hamile değilim tutmadı bu ay. Sağlıkla al kucağına çok sevindim😍😍
Eco111 Ipek0z canım benim teşkkür ederim ama belli de olmaz yalancı falan diyolar test neyse sende öğrenirsin daha kaç gün var pozitife döner herkesin hcgsi farklı artıyor inşallah olmuştur❤️
Eco111 Atyonlugra sanki koyulaşması gerekiyor gibi geldi tarihlere bakınca ama var görünüyor testlerde kuzum bi kan ver bence
Esnsntrk Atyonlugra bende yaptım https://photos.app.goo.gl/NjpvjfbNXy7MkxN97 Böyle silik çıktı bide yanında da çizgi vardı bozuk diye bidaha yaptım yine aynı çıktı.predictor ile Bugün artımed le yaptım negatif. Kafam allak bullak