Geçen ay test yapmıştım silik çıktı reglim 1 gün gecikti sonrasında adet oldum silik çıkıp regl olunca kimyasal mı geçirmiş oluyorum? Kan verdim regle 4 gün varken çıkmadı negatif çıktı yani . Adetim parçalı falan olmadı normaldi bazen belirti olmadan kimyasal oluyormuş 😭