Annelerim selam bu ikinci gebeliğim günlerdir çatı ağrısı çekiyordum zaten birde üstüne kasık ile bacak birleşim yerinde ağrı nasıl anlatayım bilemediö ama adım atamıyorum yürürken çok acıyor kasılıyor doktoruma yazdım dönüş olmadı yaşayan varmı ne yapabilirim magnezyum yazmıştı şimdi içmeye başladım onuda 31+2 tim. 😞