bebek49 Doğuma kac gün kaldi kızlar 4 gunum var heyecan cok stres cok Allah nasip ederse Perşembe günü sezeryan olacam ilk gebeligim de sezeryandi son 1 haftada 3 kilo verdim heyecandan sizlerde heyecan var mi
senem-yabaci bebek49 2 😍😍😍 aşırı heyecanlıyım ve korkuyorum. Evdeki çocukları bırakıp 1 hafta annemde kalacağız. Bir de onları düşünüyorum. Eşim iş çıkışları kontrol edecek ama benim içim rahat etmeyecek yine de
bebek49 senem-yabaci bende ayni durumdayım aşırı heyecan var doğumdan sonra babaanneye gidecez ailem burada değil farkli sehirdeler oğlum küçük 3 yaşına girecek ilk defa ayrı kalacaz hastanede de eşimin teyzesi gelecek yanima Allah razı olsun onlardan Kayınvalidem olsun teyzesi falan olsun cok iyiler oğlum babaannesine çok düşkün Babaannesi de ona