Selmagkk Doğurduktan sonra Karnınız biraz olsun indimi kaç kilo verdiniz lohusa takımı vs alıcam ama onuda hesaba katmak istiyorum☺️ 😅
Daisyy000 Selmagkk Karnım neredeyse hiç inmedi diyebilirim. Kocamandı. Sadece 4 kg verdim. Oğlum zaten 3650 doğmuştu. Sezaryen oldum
Tugceelanaz Selmagkk Çok birşey fark etmiyor hemem doğum sonrası 10-15 gün ödem vs gitmesi sürüyor yine Tartıda kilo olarak fark ederde görüntü olarak çok birşey değişmiyor
Srp53 Selmagkk 61 ile ha ile kaldım 66 ile doğuma gittim çıktığımda 58 kiloydum karnım çok çıkmamıştı benim ama biraz indi tabii. 4 ay oldu doğum yapalı eskisi gibi dümdüz değil ama rahatsız edecek bi göbek de yok.
Sedset Ben de 80 kg ile doğuma girdim 1.59 boyum L beden aldım oldu aldıklarım karnım indi ama öyle efsane bir fark yoktu 1 ay oldu doğum yapalı 71 kg şuan karnım hamilelik öncesi karnım kaldı sadece ç basenlerim ve üst bacaklarım kaldı kilolu 🥹
zeynepcee1 Srp53 ben de aynı boydayım 58 le hamile kalmıştım 54 e düştüm şimdi 57 yim 😒 doğumdan sonra inşallah kendi kilomdan çok gitmez
Mrvsmt2502 Selmagkk iki doğumumda da 6 kilo kadar gitti ilk doğumumda karnım tamamen inmişti ama ikincide 3 4 aylık gibi kaldı
adatuna Selmagkk ilk gün 3 kilo felan verdim karnım kocamandı ama 1 hafta içinde baya indi göbeğim çok çok azcık kalmıştı