Gizemdemir96 Selam Anneler 🌸 Dün doktora gittim doktorum 5 sene geçmediği için tetanoz aşısı yaptırmama gerek olmadığını söylemişti. Oğlum 2020 eylül doğumlu . O zaman 2 doz yaptırmıştım. Şimdi gerek olmadığını söyledi. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz?
saglikciaanne Gizemdemir96 2022 Kasım ayinda doğum yaptım üç yılı doldurmamış oluyordu ama benim doktorum yaptırdı beş doz olmadığı sürece koruyuculugu yok çünkü ben tekrar yaptırdım ama doktorunuzunda bir bildiği vardır diye düşünüyorum
avucundaopucuk Gizemdemir96 bende 2021 yılında doğum yaptım doktorum gerek yok demişti ama aşıya boğmacada eklenince çok fazla bebek ölümü oluyor boğmacadan 1 doz ol yeter bebeği korusun dedi diye oldum