Vildan_ckkn benimde öyleydi. Sürekli idrara çıkıyordum çok az idrar geliyordu ama hep mesanem doluymuş gibi hissediyordum. Kesin enfeksiyonum var dedim iki kere idrar tahlili yaptım enfeksiyon çıkmadı. Sonra ileriki haftalarda kendiliğinden geçti. İlk haftalarda rahim büyümesinden kaynaklı mesaneye baskı hissi vs oluyor son aylarda da bebek büyüdüğü için oluyor. İkinci trimester dediğimiz ortadaki aylar biraz daha rahat.