Merhaba yorumları okudum genelde ileriki aylardasiniz arkadaşlar ben 10+2 deyim son 2 haftadır aşırı çarpıntim var böyle bi anda fazladan kalbimin 3 4 tsne vurduğunu hissediyorum holter takıldı 24 saatte 100 kadar fazla atım çıktı ilaç vermedi 12 haftadan sonra verebilirim dedi ama her vurduğunda öksürtüyor oda beni korkutuyor gun içinde sürekli oluyor kahve çay şeker tüketmiyorum benim gibi olan var mi acaba naptınız nasıl geçti yada geçti mi bilgisi olan yazabilir mi :(