nursiss 36+5′teyim. folatım düşük çıktı, doktor takviye vermemiz lazım dedi. bu haftalarda folik asit eksikliği bebekte gelişimsel bir geriliğe sebep olabilir mi ? yaşayan bilen var mıdır?