Mariam2 kötü düşünme canım hamile kalıp çok sağlıklı olupda dusuk yapabilirsin her şey Allahdan bak benim hiç bir sağlık sorunum yoktu tek iliskiyle takip etmeden hamilede kaldım üstelik 9 haftaya kadar gayet hersey güzeldi ama maalesef gelişmedi hersey Allahdan verende o alanda.tabiyki önemli olan senin sağlığın inşallah yarın güzel şeyler duyarsın haber ver olurmu