29 haftalık hamileyim dünden beri ayak bileklerim kaşındı sürekli değil ama kabarcıklar var küçük küçük kırmızı olmuş şimdi fark ettim tekrar kaşınmaya başlayınca endişelendim acile gitmeli mi miyim sizce daha perşembe kan tahlili vermiştim alt ast normal çıkmıştı