Kızlar çok afedersiniz dün lavaboda peçeteye çok az kahverengi leke geldi bu yerleşme kanaması mi oluyor bir daha gelmedi birde yüzüm hep sivilce doldu hiç böyle olmamıştım bel ağrısı da var test günüm 18 Haziran yani o zaman yapmayı düşünüyorum olabilir mi sizce