Tansiyonum yüksek diye doktorlar iki seferdir doğumu başlatalım dedi ama ben kabul etmedim şimdi 39+4 üm sıcaklardan da çok düşük gitmiyor bu yüzden yarın acile gidince büyük ihtimalle suni ile doğum başlatacaklar ayy napıcam çok korkuyorum acıya dayanabilirim ama ne kadar çok canım acıyacağını bilmediğim için çok endişeliyim 🥲