Aryaalina Bebekleriniz kaç gram oldu hareketlerini hissediyormusunuz bizim ki çok hareketli maşallah🙏🏻💙
Mucizemiz4735 Aryaalina ben 20 haftalık oldum bugün dünden beri tık yok öncesinde günde bir defa felan hissederdim normal mı acaba
Ozgemesut Aryaalina en son kontrole gittiğimizde 17 haftalıktık 203 gramdı canım on gün sonra tekrar gidicez hareket konusuna gelince net bir şekilde hissedemiyorum hala maalesef 😔sen hissediyor musun🙏
Sitionline Aryaalina bgun detaylıya girdim 408 gr oğluşum 🥰 ama cok sakin bi bebek hareket pek etmiyor plesantaya yapıştı ayrılmadı 😁 kafasını da arkaya doğru attı çok düzgün bakamadı doktor net çıkmadı fotoları
Ozgemesut Mucizemiz4735 ya bende ayni durumdayım net bir şekilde hissetmiyorum normal diyorlar ama bilemiyorum insan tedirgin oluyor 🙏
Ozgemesut Mucizemiz4735 bugün 21 olduk ilk bebeklerde geç hissetmek normal diyorlar ama ben bazen tüm gün hiç hissetmediğim oluyor 🤷♀️
Aryaalina Adenbebek ben hem iş yaparken hem otururken hem uzanırken hissediyorum hiç boş bırakmıyor beni oğlum :)))
HafNi Bizde yarın 21 haftalığız benimde ikinci gebelik çok hareketliyiz haftayada ayrıntılı ultrasonumuz var inş
Pdr Mucizemiz4735 benim 20 haftalık yarın 21 olacak hatta, 19. Haftada başladım hissetmeye pıt pıt atar gibi maalesef 2 gündür çok az hissediyorum herhalde çok ayaktayım ondan🥰
Aryaalina Mucizemiz4735 sizin bu haftalarda normal hareketleri diye biliyorum ilk gebeliğimde bende az hissederdim bu haftalarda
Sevim97 Aryaalina bizde 21 haftalığız bugun çarşamba günü kontrolümüz var ama bugın hiç hareket etmedi normalde ederdi hergün 😏 çok üzülüyorum