Kızlar merhaba bebeğim 20 günlük anne sütü olmadığı ve almadığı için mamaya başladık fakat doktor 2 3 saat sonra ver dedi ama bebeğim sürekli aranıyor açlıktan ağlıyor yani bence doktor fazla verirsen gaz yapar dedi ben şimdi hep ağladığında 2 saati mi bekleyeceğim sizce öyle mi ?