senakkoc55 Kızlar bakabilir misiniz ilk defa bu kadar net çizgi 3 gün gecikti adetim ama biraz ağrım var ](https://)
Glhejrnxb senakkoc55 Bende bugün yaptım 2 farklı marka biri buna yakın diğer marka daha koyu çıktı, bence var 😍
Ahsen21 senakkoc55 Benim testim silik değildi fazla ikinci çizgi ama benimde ilk günlerde ağrım vardı ilerleyen haftalarda geçti bazen ağrılar oluyordu normal diye biliyorum
senakkoc55 Cansu4oz evet daha önceki testlerde bundan daha silik gördüm ama bu markada hiç göstermemişti 🥹
acemii_anne senakkoc55 zaten hamileliğin tam bu aşamasında adet olacakmış gibi ağrı olur 🙂 hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 🌸 ben çok daha silikken öğrenmiştim ikizlerimi. Tereddüde bile düşemeyeceğimiz kadar gözüküyor sizinki 🙂
Ahsen21 senakkoc55 gidebiliyorsan gidip acilde kan testi verebilirsin yada istersen kaç gün daha bekle canm eğer regl olmazsan ztn net gebesindir ama genelde testlerin asla yanılmadığını biliyorum o yüzden muhtemelen pozitiftir❤️