Direkt yenidoğan set almıştım ama ikizlerim küçük olduğundan tam olarak içemiyorlar ondan yoruluyorlar göğüs pompasının biberonunun ucu daha rahat mesela ondan rahatca içiyorlar sizce başka bir biberona mı geçmeliyim yoksa aventin başlıklarını mı değiştireyim