Visneli1so-s ben e bebekten alışveriş yaptığımda hediye etmişlerdi. 2 sene aralıksız kullandım o kadar şey yükledim hiçbir şey olmadı. Bu okul çantası gibi olan çantalar var ya onlardan. Çok memnunum inşallah ikinci gebeliğimde de kullanıcam. Bir arkadaşım deri almıştı sürekli yırtılıyordu benimki kumaş çok sağlam