Saadetokan Bu zamana kadar herkes hissetmen gerekiyor demişti Hiç hissedemicem sandım Ama dun ve bugun baya hissettim ☺☺☺☺
baby2019 Saadetokan nasıl bi hiss canım?elini koyduğundamı hiss ediyorsun? 17*3olduk bugün elimi koyduğumda göbeğimin altına üç defa sanki sert damar atıyomuş gibi.tam bebeğimmi anlamıyorum
Elifsaadet Saadetokan bende 15. Haftamdayım, banada hep hissediyormusun , hissetmen lazım diyorlar, bende çok istiyorum ama tık yok😭 daha erken biliyorum aslında ama ne bileyim hissedince sağlıklı olduğunu bilcem ya ondan, darısı bana ozaman☺️
Saadetokan Anacsevgidolumelek ya boyle kasıkla gobek arasında bişey kayar gibi damar atar gibi oldu ☺☺