prensesannesi-01
38+0 Doktor a gitmistim Kontrolle hataketler az diye, aciklik oldugunu söylediler 3santim.
Ara Ara Sancim war wardi bel ağrisi gibi adet sancisi gibi kaç gündür ama hafif.
Dogum her an baslayabilir dediler, suyum gelmedi eve gittim sanci gelmesini bekledim 20-30 dakkada bir hafif sanci geliyordu gece 3-4 gibi sanci dan uyandim 5 dakka da bir geliyordu, hastenye gittim, 4 santim aciklik wardi, aciya dayankli olmadigim icin direk igne vurdurdum şu belden olan Türkçe ismi aklıma gelmıyor şimdi, saat 7-8 kadar dinlendım sonra hafif sen yine suni sanci verdiler bana, açıklık 8-9 santım olmuştu, 1sanciyi yükseltiler sonra ıkınabileyım diye 1. Sancşyla suyumu patlattilar, 3. sancıyla bebek doğdu. Doğumum kendisi 10 dakka bile sürmedi. Çok şükür rahat geçti darısı bütün hamilelerin başına 🥹