Esnsntrk Benim sat 26 Mayıs bat 20 haziran 5 gün var . Predictor aldık erken gebelik testi. Sabah ilk idrarla yapıyorum belirtiler var hadi inşallah. Yumurtlama dönemini kaçırmadım
momof3 Esnsntrk bat 19 yarın yapacağım ben de 😍 İnşallah pozitif alırız.Aslında yaptım ben 2 gün önce bir tık koyulaşma gördüm ama hala emin değilim kasık batmalarım var ve göğüslerimde kaşıntı başladı dünden beri.İnşallah belirtidir hadi bakalımmm
seynepon Esnsntrk günlerimiz tamamen aynı yumurtlamayı ve çatlamayı ne zaman gördünüz acaba ben geçen cuma/cumartesi gördüm yumurtlama test yapamıyorum çıkmazsa diyw
Ogretmen Esnsntrk benim de bat 20. Dün yaptım hayalet ikinci çizgi gördüm kuruyunca daha net göründü ama bi kaç güne tekrar yapcam bakalım
Esnsntrk momof3 https://photos.app.goo.gl/9WCWVFNr87Nxv7kt9 Çok silik çıktı 2 tane yaptım ikisi de öyle. Fotoda görünmeyecek kadar silik . Kafam karışık
momof3 Esnsntrk Evet canım fotoda görünmüyor bulanıklaşmış foto ondan olabilir.Benim de böyle çıkmıştı 2 gün sonra yaptığımda bir tık koyulaşma vardı inşallah met pozitif olur ikimizin de
seynepon Ogretmen son adet tarihiniz ve yumurtlama zamanınız neydi acaba inşallah en güzel müjdeyi alırsınız🙏🏻🍀🧿
[silindi] Kızlar şimdi tam bilmediğim için soruyorum da sat ve bat arasında nasıl 6 gün fark oluyor yani son adet tarihi diğeri ile aynı olmuyor mu
seynepon Sat 26 mayıs bat 22 haziran ⅞ haziran yumurtlama gördüm bugün test yaptım negatif ama belirtilerim var sanki