Minimeee 00:15 de suyum geldi hastanedeyiz sancılarda var normal doğumu bekliyoruz alırım birer duanızı kızlar
Minimeee Angel23 biraz geç bi cevap oldu ama gece 12:10 gibi gelmişti suyum bebiş öğlen 12:40 da doğdu biraz uzun sürdü sanırım ama sağlıkla atlattık çıktık hastaneden şükür