Yasoli12 aynı şeyi ilk gebeliğimde yaşamıştım. O zaman yenimahalle yıldırım beyazıt devlet hastanesine gitmiştim. Tahlilde çıktı, ultrasonda kese var bebek yok denildi, bir sonraki gidişimde brbek oluşmuş fakat kalp atışı yok 3 gün sonra tekrar gel o zaman da olmazsa sağlıksız gebelik diyerek beni korkuttular. Sonrasında netten baktım geç döllenme ihtimali varmış ve ben 10 gün kadar bekleyip Atatürk hastahanesine gittim orada da ilgi sıfır, bayılmışım sedye yok denilmiş. En son Hacettepe üniversitesi tıp fakültesi hastanesine gittim özel olarak profesöre randevu aldım orada dvam etmişti gebelik takiplerim. O süreçte bende çok korkmuştum, seni çok iyi anlıyorum. Rabbim vicdanlı, merhametli, işinin ehli doktorlara denk getirsin 🤲🏼