Nergs92 böyle bir durum yaşayan varmı. internetten araştırdgm kadarıyla olabilirmiş gece gece biraz endişelendim, doğum başlangıcı diyenler de var. Farketmeden dönüp yüzüstümü yattım acaba uykudan uyandım göğüs islakligima çünkü.
Kitapkolik660_ Nergs92 birşey olmaz ilk çocukta da geldi benim 40..haftada zorunlu sezeryan oldum çıkası gelmediği için 😂 sadece sıkıştırma sağım yapma
1_Pandackk Nergs92 olabiliyor korkmayın ama göğsünüzü sıkma vs yapmayin doğumu tetikliyor diye biliyorum
Nergs92 Kitapkolik660_ teşekkür ederim birşey olmaz’i duymak rahatlatıcı 🙏 hajahjh onlar dayanıyor son ana kadar ama anneler napsin 40 hafta çok uzun cokkkk🥲
Pink29 Oznurcivan merhaba pekı sütyen takmanın zararı olur mu ya sonuçta takıyorum her fun gunduzlerı dışarı çıkarken akşam eve gelince çıkarıyorum zaten de sütyen sıkınca sorun olur mu kı