hurrems 32+0 dayim bugun kontrolde oglum 2350 kg cikti, bende hamilelikte cok kilo aldim ama sekerim yok cok sukur. Bebegin kilosunun fazla olmasi sakincali midir?
1_Pandackk hurrems kilosu gayet güzel bebeklerin 2 hafta önde 2 hafta geride olması normal Kabul ediliyor sağlıkla kucağına alırsın inşallah ❤️
gunesveguney hurrems benim de aynı haftada aynı kilodaydı gelişimi 10 gün ilerde dedi doktor merak etme bi sıkıntı olmuyor canım. Ben kilolu hamile kaldım şekerim vs de yok şükür bebeğimin boyu ve kilosu önden gidiyor 36+1 de 3.250 gram 52 cm çıktı sakıncalı değil herhangi kötü bişey söylemedi doktor takılma sende
Hizliveofkeli Çok iri bebeklerde problem ediliyor sanırım şeker vs bakılıyor tekrardan. Doktor bir şey demediyse çok iri değildir bi tık önden gidiyordur sadece.